Zöld advent

Villámgyors ajtódísz

2017. december 14. 23:53 - nadetti

Órákat lennék képes eltölteni karácsonyi ajtódíszek nézegetésével. Fantasztikus, hogy mennyi ötletet, kreativitást tudnak belevinni az emberek. Csak rápillantasz egy ajtóra, és máris tudod, hogy ott hogyan várják a karácsonyt: vidáman, meghatottan, hagyományosan, formabontóan, színesen, visszafogottan. Én idén az egyszerűségre szavaztam. Vettem egy szalmakoszorút és körbetekertem a kislányom egyik kinőtt sálával. (Ki lehet egyáltalán nőni a sálakat? Hiszen attól, hogy rövid, még ugyanúgy megvédi a nyakunkat a hidegtől. Na, ezen agyalok még.) Egy másik  sálat a rojtjai segítségével felerősítettem az ajtónkon lévő rácsra. Majd a feldíszített koszorút - az ajtón lévő sál szálai között - rafiaszalaggal szintén felkötöztem a rácsra. A koszorú közepébe felfűztem egy csillagot, amit ugyanabból a környezetbarát porcelángyurmából készítettem, amiből az adventi koszorúnkat is. De ide fűzhetsz fel gömböt, szarvast, hóembert, angyalt - üvegből, fából, filcből, fémből. Ahogyan csak szeretnéd. Én csak egy szalmakoszorút, kettő sálat, egy kevés rafiaszalagot és egy saját készítésű csillagot használtam. A végeredmény egy kicsit bohókás, de szerintem nagyon szívet melengető ajtódísz lett, ami ráadásul az ünnepek után teljes egészében újrahasznosítható.

Ha szeretnél valami professzionálisabbat, keresd Filcildit. ;-)

20171129_130141.jpg

ajtodisz01.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldadvent.blog.hu/api/trackback/id/tr3813501233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása