Zöld advent

Filcildi

2017. december 07. 06:01 - nadetti

Ma egy olyan anyukával folytatott beszélgetést hozok Nektek, aki két fiúgyerkőc mellett készít gyönyörűséges díszeket filcből.

Zöld advent blog: Kedves FilcIldi! Gyönyörűek a munkáid! Honnan jött az ötlet, hogy filccel kezdj el foglalkozni? 

FilcIldi: A filcbe teljesen véletlenül szerelmesedtem bele. Tetszik, hogy természetes anyag (már, ha nem a kínai változatával dolgozik az ember, de én ráakadtam egy szuper magyar gyártóra), rengeteg színváltozatban kapható és köszönhetően a különböző vastagságnak számtalan dolog készíthető belőle az egészen merev táskáktól kezdve az egyéb kiegészítőkön keresztül a pihe-puha, formálható virágokig. Én most utóbbiban gondolom, de ki tudja, később hogyan alakul. Egyelőre a nálunk uralkodó férfiuralmat ellensúlyozandó tökéletesen boldoggá tesz, hogy virágokkal erősíthetem a női oldalt. Ugyanis a férj mellett két fiúgyermek tart folyamatosan igényt rám, de nálunk még a kutya is fiú. :-)

koszoru01.jpg

Zöld advent blog: Fantasztikus szépérzékről árulkodnak a dekorációid! Honnan merítesz ihletet?

FilcIldi: Köszönöm a dicséretet, valóban igyekszem mindig addig formálgatni egy-egy kreálmányomat, amíg tökéletesen elégedett vagyok vele. Pont valamelyik éjszaka villant be, miközben én alkottam, a többiek pedig az igazak álmát aludták, hogy ezt jelenti szívvel-lélekkel dolgozni valamin, hogy mindegy hány óra van, mennyi időt, energiát fektettünk bele az adott projektbe, addig nincs kész, amíg az ember ránézve azt nem érzi, hogy na, most jó.

koszoru02.jpg

Zöld advent blog: Hogyan tudsz időt szakítani az alkotásra a háztartás, gyerekek, férj Bermuda-háromszögében?

FilcIldi: Igazából nem is a gyerek – férj – háztartás Bermuda-háromszögében vagyok, hanem szédületes multitaskingban, ugyanis besegítek a családi vállalkozásba is és a saját kis bizniszemet is tolom, ahol egyben vagyok anyagbeszerző, termékgyártó, marketinges és mindenes. Természetesen az idővel folyamatosan harcolok, de végiggondolom, hogy mikor mi a legfontosabb, illetve mi az, amit a gyerekek mellett is tudok csinálni és mi az, amihez teljes nyugalom kell. Utóbbi nyilván csak éjszaka adatik meg, de a gyerkőcöknek hála, már úgyis leszoktam az alvásról. :-) Illetve nekem segít az, hogy heti blokkokban gondolkozom. Mi az, aminek bele kell férnie egy hétbe és ezek alapján szervezem az életünket. De pont azért igyekeztem olyan tevékenységre rátalálni, ami beilleszthető az életünkbe. Tehát tudatosan gondolkoztam, hogy mi az, amit rugalmasan, otthonról is tudok végezni.

koszoru03.jpg

Zöld advent blog: Milyen terveid vannak az advent utáni időszakra? Mit tervezel készíteni?

FilcIldi: A dekorációkban az a szuper hogy szezononként változik, így mire becsömörlenék a karácsonytól, már lehet is a tavaszi, húsvéti díszekben gondolkozni. :-) De hajdíszek, brossok, kiegészítők is vannak a fejemben. Mióta ezzel foglalkozom, minden inspirál: az igazi virágoktól kezdve a más anyagokból készült díszeken át egészen a grafikákig bármi. És persze ott van a  világháló is.

Köszönöm az interjút, nagyon örülök, hogy felkeltettem a kíváncsiságod!

FilcIldi szemet, lelket gyönyörködtető alkotásait itt rendelhetitek meg. Ha szeretnétek például egy különleges asztaldíszt szentestére, még megérkezik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldadvent.blog.hu/api/trackback/id/tr9313438767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása