Zöld advent

A legtutibb karácsonyi ajándék - Ágo szolgáltatásai

2023. december 13. 19:27 - nadetti

Ágót a munkának köszönhetően ismertem meg. Közös volt a munkahelyünk, de közelebbi kapcsolatba annak a projektnek a révén kerültünk, amelynek keretein belül a munkatársainknak szerveztünk energetizáló élményprogramokat. Már itt felfigyeltem Ágo lendületére és jó rezgéseire. Bár teljes erőbedobással szerveztük az eseményeket, mindig belefért néhány hatalmas nevetés is a megfeszített napirendünkbe. 

Amikor elköszönt attól a multitól, ahol együtt dolgoztunk, vegyes érzések kavarogtak bennem. Sajnáltam, hogy már nem leszünk munkatársak, és nem ötletelhetünk együtt tovább azon, hogy hogyan legyen egyre jobb a légkör a melóban. De nagyon örültem is, hogy elindult az álmai után és gőzerővel dolgozik a megvalósításukon. Figyelemmel követtem a közösségi médiában a posztjait, ahol őszintén és bátran írt az igencsak mozgalmas és színes mindennapjairól. 

zold_advent_blog_ago_hatter.jpg

Aztán idén újra együtt dolgozhattunk, bár teljesen más felállásban, mint annak idején, mivel sikerült megismernem az egyéni coach tevékenységét. Ágo felkért, hogy rögzítsünk egy beszélgetést az én külföldi tapasztalataimról. 2007 novemberétől 2008 áprilisáig Belgiumban dolgoztam, és Ágó arra volt kíváncsi, hogy hogyan formálta a személyiségemet a külföldön töltött időszak. A beszélgetésünk annyira felemelő élmény volt számomra, hogy úgy éreztem, nagyon szívesen venném igénybe az ő coach szolgáltatását, így sort kerítettünk ezekre a beszélgetésekre is.    

Ágo lendülete és a jó rezgései továbbra is megmaradtak, és ezekhez az alapokhoz jöttek hozzá az elmúlt évek intenzív tapasztalatai. Például a külföldi útjai és a tanulmányai. 

Az alkalmainkon nagyon célirányosan terelte a beszélgetésünket és folyamatosan éreztem a nekem szentelt osztatlan figyelmét. A kérdéseinek hála percről-percre tisztult előttem a kép, és sok AHA-pillanatot sikerült átélnem. Néhány ilyen pillanat után ismét beköszöntek a hatalmas nevetések. A közös munkánk végére sokkal határozottabb elképzeléseim lettek a céljaimról és az útról, amin haladva elérhetem őket. 

Ha van olyan szeretted, akinek szüksége lenne arra, hogy rendszerezze a gondolatait és tisztán lássa a céljait, akkor lepd meg őt Ágo konzultációival. Szerintem fantasztikus ajándék.

Keresd Ágót Facebookon és Instagramon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldadvent.blog.hu/api/trackback/id/tr8918279879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása