Zöld advent

Az én ronda, karácsonyi pulcsim

2019. december 19. 22:35 - nadetti

A Bridget Jones filmeknek ugyan nagy rajongója vagyok, a ronda, karácsonyi pulcsi felhajtásnak viszont már nem annyira, mert én sajnálom azt a pulcsit, amire bárki azt mondja, hogy ronda. Szerintem minden pulcsinak jár, hogy szépnek lássák.

A munkahelyi csapatom viszont kitalálta, hogy idén a céges karácsonyi vacsorán öltözzünk egységesen ronda, karácsonyi pulcsiba. Rögtön elfogott a pánik, mert nemrég csatlakoztam Mengyán Eszter "Nem vásárolok ruhát – minimum 2 hónapig" csoportjába. Ezért puffogtam egy darabig amiatt, hogy nekem itten mostan két lábbal tiporva vannak a nemshoppingoláshoz való jogaim, mire eszembe jutott, hogy nem muszáj nekem vásárolnom. Így hát beindult a fejemben az egyszemélyes brainstorming, amiben főszerepet kapott egy piros pulóver és egy fehér pomponokkal díszített elemes fényfüzér. Mindkettő otthon várta, hogy alkossak belőlük egy ronda karácsonyi pulcsit.

Közben a csapatom finomított a dress code-on, így a fiúktól továbbra is ronda pulcsi maradt az elvárás, a lányoknak viszont cuki pulcsit kellett villantaniuk. Úgy gondoltam, hogy az eredetileg kigondolt alapanyagok erre a célra is tökéletesen megfelelnek. El is készült az én saját DIY ronda/cuki, karácsonyi pulcsim, ami szerintem méltó párja Mark Darcyénak.

Nyilván kiosztottam magamnak egy tucat Bolygó Kapitánya plecsnit, amiért nem rongyoltam be az első fast fashion butikba, hanem a saját két kis kezemmel alkottam meg a tutit. De aztán a kiosztott képzeletbeli plecsnik felét képzeletben odaajándékoztam az egyik kolléganőmnek, aki szintén saját maga applikálta fel a dekorációt. Csak ő nem világító pomponokkal, hanem csengőkkel machinált. Ketten együtt már majdnem karácsonyfa lettünk.

Na, mit gondoltok? Ronda vagy cuki voltam?

ronda_pulcsi03.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldadvent.blog.hu/api/trackback/id/tr3115359456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása