Zöld advent

Legtutibb karácsonyi ajándék - Leanis Leather

2020. december 14. 22:44 - nadetti

Öv, pénztárca, táska, kártyatartó... Azt hiszem, kijelenthetjük, hogy a legklasszikusabb karácsonyi ajándékok közé tartoznak. Hatalmas a kínálat, nagyon könnyű elveszni ebben a rengetegben. Ezért szerintem nagyon fontossá vált a személyes tapasztalat. És én nagyon jó szívvel meg is osztom veletek a tapasztalatomat.


Évi és Laci keze munkáját dicséri imádott pénztárcám. Már több, mint másfél éve viszem mindenhová magammal ezt a gyönyörű darabot. Őszinte leszek. Nem bánok kesztyűs kézzel vele. De hihetetlenül jól bírja a strapát, nyoma sincs rajta az igénybevételnek. Másrészt amennyi bókot én kaptam, amióta hű társam lett a csodapénztárca!

20190801_123341.jpg


Évi és Laci családi vállalkozásban készítik gyönyörű munkáikat. Gondosan válogatott alapanyagokkal dolgoznak és ami számomra döbbenetes volt, hogy - bár rendelkeznek korszerű, modern gépekkel - nagyon szeretik kézi összedolgozással elkészíteni a megrendelt terméket. Nem számít, hogy ez a munkamódszer sokkal időigényeseb, egyszerűen imádják a hivatásukat. És ez a lelkesedés meg is látszik minden alkotásukon.
Mindenhez maximális szakértelemmel fognak hozzá, így mindenki nyugodtan rájuk bízhatja a kivitelezést. Ha azonban a megrendelő úgy szeretné, akkor Évi és Laci minden alkatrészt a legapróbb részletekig a megrendelővel együtt választ ki.


Amit én nagyon szerettem abban az időszakban, amíg a pénztárcámat vártam, hogy folyamatosan érkeztek a fotók arról, hogy hol tart az elkészítés folyamata. Így újabb és újabb impulzust kaptam, és amikor végre kézbe vettem a péntárcámat, pont olyan volt, amilyennek megálmodtam.


A webáruházban több, mint félszáz terméket találtok, amik közül bármelyiket 1-2 napon belül postára is tudják adni Nektek. Biztos vagyok benne, hogy megtaláljátok a kínálatban az igazi karácsonyi ajándékot. Ha pedig Ti is saját elképzelés alapján szeretnétek rendelni valami nagyszerű darabot, akkor forduljatok bizalommal Évihez és Lacihoz, akik nagyon szívesen állítanak ki Nektek névre szóló kupont. Ebben az esetben annyival számoljatok, hogy a rengeteg megrendelés miatt 2021 áprilisában tudnak hozzáfogni az elkészítéshez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldadvent.blog.hu/api/trackback/id/tr3416339480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása